SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania GE Money Bank

4 września ruszyła kampania 'Ostra Karta', przygotowana dla GE Money Bank przez Ogilvy One.

Kampania dotyczy Kart VISA z oferowaną przez bank promocyjną usługą payback. VISA GE Money Bank to ostra karta, która tnie ceny. Bank zwraca klientom 5% kwoty od transakcji bezgotówkowych wykonanych w czasie trwania promocji.

Kampanię przygotowali Ireneusz Broda, Creative Group Head oraz zespół kierowany przez Olgę Sobieraj, Group Account Directora. Uzupełnieniem kampanii reklamowej będą działania media relations prowadzone przez Ogilvy Public Relations.

Po stronie Klienta kampanię nadzorują Tomasz Ziemiński i Piotr Machel.

Efekty specjalne i prace postprodukcyjne do reklamy telewizyjnej wykonało Studio Animacji i Postprodukcji Alien Fx pod kierownictwem Ryszarda Rogockiego.

Kampania reklamowa karty kredytowej VISA "Ostra karta GE Money Banku" zaczęła się 4 września w prasie, 8 września w telewizji i potrwa do 30 września. Agencja Ogilvy One przygotowała także materiały POS.

Zakupu mediów dokonał dom mediowy OMD Media Direction.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania GE Money Bank

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl