SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Panasonica

W maju rozpoczęła się ogólnopolska, dwumiesięczna kampania prasowa plazmowych telewizorów VIERA Panasonic

Kolejne wejście reklamowe tej marki, po zeszłorocznej kampanii wprowadzającej, ma na celu wzmocnienie wizerunku oraz podkreślenie cechy produktu, jaką jest niezwykła jakość obrazu z 8,6 miliardami kolorów.

Agencja reklamowa dsk, obsługująca firmę Panasonic od dwóch lat, zaadaptowała pan-europejski layout prasowy oraz zaplanowała i zakupiła media: miesięczniki lifestylowe, wnętrzarskie oraz tygodniki opiniotwórcze.

Dodatkowo zaplanowany został sponsoring trzech audycji w radio PIN w okresie maj-czerwiec.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Panasonica

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl