SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Pepsi-Coli z Christiną Aquilerą

BBDO Warszawa i Proximity Poland przygotowało kreację letniej promocji Pepsi-Coli 'Muza na start' wykorzystującej wizerunek Christiny Aguilery.

Lokalna kreacja nawiązuje do międzynarodowych key visuali z Christiną Aguilerą i obejmuje stworzenie głównych elementów kampanii: spotu emitowanego na antenie TV (Polsat, TVN, MTV, VIVA, VH1), komunikacji promocji na opakowaniach i materiałów BTL w miejscach sprzedaży.

  

Kampania ruszyła 1 lipca i potrwa do końca września. Promocja polega na tym, że  każda osoba, która wyśle sms z kodem spod nakrętki wygrywa dzwonek na komórkę, a za 3 kody otrzymuje doładowanie komórki. Dodatkowo co godzinę można wygrać telefon walkman Sony Ericsson, a 2 osoby, które wyślą jak największą liczbę kodów spotkają się z Christiną Aguilerą.

Autorami kreacji BBDO Warszawa są: Anita Kotlińska (Senior Art Director), Mateusz Wójcik (Senior Copywriter),a Proximity Poland: Tamara Cabak (Art Director) oraz Agnieszka Przerwa (Copywriter).

Media zaplanował Media Direction OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Pepsi-Coli z Christiną Aquilerą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl