SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Peugeot 206

Rozpoczęła się kampania reklamowa Peugeot 206 pod hasłem "On czarujący, ona atrakcyjna"

8 sierpnia rozpoczęła się kampania reklamowa Peugeot 206 pod hasłem "On czarujący, ona atrakcyjna". Celem kampanii jest przekonanie potencjalnych klientów, że Peugeot 206, samochód o świetnym wizerunku, stał się bardziej dostępny dzięki atrakcyjnej cenie i zachęcenie klientów do odwiedzenia salonów Peugeot. Kampania potrwa do 31 sierpnia.

W prasie ukazywać będzie się reklama "On czarujący, ona atrakcyjna". Ogłoszenie prasowe podkreśla atrakcyjność modelu oraz wyjątkowo korzystną cenę jego wersji podstawowej. W telewizji i kinie emitowany będzie 30 sekundowy spot "Rzeźbiarz" (który otrzymał nagrodę specjalną dziennikarzy w czasie tegorocznego Festiwalu Cannes) z planszą informującą o cenie samochodu.

Dealerzy Peugeot otrzymają także komplet materiałów promocyjnych. Reklama prasowa oraz materiały promocyjne zostały przygotowane przez Euro RSCG New Europe. Spot reklamowy "Rzeźbiarz" został wyprodukowany w sieci Euro RSCG i został adaptowany przez agencję Euro RSCG New Europe. Mediami zajął się Brand & Media OMD.

W kampanii wykorzystano: telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, TV4, TVN24, Discovery, Animal Planet, Hallmark), kino, prasę (Gazeta Wyborcza).

Dyrektor artystyczny: Mariusz Bruchacki

Copywriter: Wojtek Zmysłowski

Przedstawiciel klienta: Joanna Marczak

Przedstawiciele agencji:

Tomasz Broda, Piotr Kolejwa, Katarzyna Szmidt-Imbierowicz
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Peugeot 206

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl