SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania Polsilvera

Agencja Gruppa66 Ogilvy rozpoczęła obsługę marki Polsilver należącej do Gillette Group Poland

Pierwszym projektem przygotowanym i realizowanym dla tej marki jest kampania telewizyjna oraz działania w punktach sprzedaży. Kampania ruszyła na początku października i potrwa do końca listopada.

Celem kampanii jest poinformowanie o nowej cenie maszynek Polsilver. 20- i 15-sekundowe spoty telewizyjny będą emitowane w następujących stacjach: TVP, Polsat, TVN.

Dodatkowo w punktach sprzedaży pojawią się materiały promocyjne.

Obsługą Polsilver oraz pozostałych marek należących do Gillette Group Poland (Oral-B, Braun, Duracell oraz Gillette) zajmuje się w agencji Gruppa66 Ogilvy zespół Client Service Macieja Lissowskiego.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Polsilvera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl