SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania reklamowa Komfortu

Agencja DCS przygotowuje kolejną, dużą kampanię reklamową sieci marketów Komfort. Kampania o charakterze wizerunkowym będzie wsparciem akcji sprzedażowej sieci. Przygotowaliśmy dwa, zupełnie nowe spoty telewizyjne. Ich bohaterowie przeżywają wesołe przygody z produktami Komfortu.

Podstawowym instrumentem dotarcia przekazu będzie telewizja. Podobnie, jak w poprzednich kampaniach DCS-u dla tego klienta, reklamy telewizyjne Komfortu zostały oparte na humorze. Agencja nie zdradza jeszcze dokładnego terminu rozpoczęcia akcji oraz szczegółów mediaplanu. Wiadomo, że wsparciem dla telewizji będą reklamy w prasie kolorowej oraz gazetki reklamowe z prezentacją oferty sieci. W marketach Komfortu kampania będzie wspierana materiałami POS. Planowany budżet kampanii to 2,5 mln zł.

"Przeprowadzone badania focusowe reklam wypadły bardzo pozytywnie. Jesteśmy przekonani, iż filmy zostaną zauważone, a ich bohaterowie zjednają sobie sympatię oglądających." - mówi Agnieszka Kołogrecka, dyrektor działu PR agencji DCS.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa Komfortu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl