Nowa kampania reklamowa PKT

„Informacje z pierwszej ręki” - hasło kampanii PKT

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W marcu pod hasłem „Informacje z pierwszej ręki” rozpoczęła się emisjami reklam w Programie I Polskiego Radia i w Trójce, kampania reklamowa Polskich Książek Telefonicznych. Od kwietnia kampania pod hasłem "Informacje z pierwszej ręki" nabierze rozpędu. Reklamy radiowe pojawią się też w Radiu Zet i w rozgłośniach lokalnych. Reklamy prasowe ukażą się tytułach lokalnych, a także m.in. w "Newsweek Polska", Rzeczpospolitej, Przekroju. W sześciu największych miastach Polski pojawią się reklamy outdoorowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje