Nowa kampania TP SA z Krystyną Czubówną

DDB Warszawa i Initiative Warszawa realizują nową kampanię Telekomunikacji Polskiej SA, której bohaterką jest Krystyna Czubówna

Press
Press
Udostępnij artykuł:

 Celem kampanii jest promowanie ofert, które TP SA wprowadziła w ostatnich latach - taryfy i dostęp do Internetu. Działania potrwają do końca roku. Spoty, w których wystąpi Krystyna Czubówna, będzie można zobaczyć w TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN-ie, a reklamy ukażą się w ”Gazecie Wyborczej”, ”Pani Domu” oraz prasie regionalnej. Przygotowano także materiały reklamowe, które abonenci będą otrzymywać wraz z rachunkami.

Press
Autor artykułu:
Press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"