SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa odsłona Jutrzenki - spot GPD dla Familijnych

Badania wykazały, że Polacy najchętniej sięgają po Familijne. Właśnie ten fakt kreatywnie wykorzystuje nowa reklama TV wafli familijnych przygotowana przez Agencję Reklamową GPD dla Jutrzenki.

Zadaniem spotu jest zwiększenie rozpoznawalności marki przy półce poprzez podkreślenie popularności tych wafli wśród polskich rodzin. Nowy spot Familijnych w bezpośredni sposób kontynuuje dotychczasową strategię marki polegającą na komunikowaniu popularności produktu.

- Nowa reklama ma po raz kolejny przekonać odbiorcę, że Familijne to bardzo smaczne wafelki przekładane kremem, co potwierdzają Polacy sięgając po nie częściej, niż po inne wafle. To ulubione wafelki Polaków - informuje firma w komunikacie.

Komunikat nowej reklamy Familijnych kierowany jest przede wszystkim do kobiet w przedziale wiekowym 18 - 49 lat, zarabiających powyżej 1800 złotych i preferujących produkty markowe. Tym samym marka planuje rozszerzenie grupy docelowej marki dotychczas definiowanej dla kobiet w przedziale wiekowym 30-49

30 sekundowy spot ( a w późniejszym czasie także jego 15 sekundowy skrót) będzie można zobaczyć podczas kampanii  w czerwcu i lipcu. Reklamę wyemitują wiodące stacje TV m.in.: Polsat, TVP i TVN.

Zakupem Mediów do kampanii zajmuje się Dom Mediowy Starlink.

Za kreację i realizację nowej reklamy Jutrzenki dla Familijnych odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa GPD. Ze strony Agencji współpracowali: Tomasz Foryś, Sambor Mordalski , Mirella Radecka  i Agnieszka Półtorak.
 
Producentem filmu jest Film Republic.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona Jutrzenki - spot GPD dla Familijnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl