SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa oferta Clear Channel Poland

Clear Channel Poland poszerza zasięg oferty nośników reklamowych w miejscu sprzedaży

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland podpisała porozumienia dotyczące reklamy we wnętrzach kolejnych hipermarketów. Zasięg oferty został tym samym poszerzony o 34 obiekty należące do sieci: E.Leclerc i miniMal. Ponadto, na życzenie klientów i we współpracy z firmą Mensa - operatorem obsługującym hipermarkety Kaufland - Clear Channel Poland realizuje również kampanie na terenie 43 sklepów tej sieci.

- To kolejny krok na drodze do zaoferowania naszym klientom kompleksowej oferty reklamowej w punkcie sprzedaży. Możliwości reklamowe we wnętrzach trzech nowych sieci handlowych wzbogaciły dotychczasową ofertę obejmującą hipermarkety Tesco (39 sklepów). - powiedział Jarosław Chojecki, Dyrektor Sprzedaży Clear Channel Poland.

Współpraca z sieciami E.Leclerc, miniMal i Tesco gwarantuje Clear Channel Poland, na prawach wyłączności, możliwość przeprowadzania kampanii reklamowych na terenie hipermarketów tych sieci. Reklama obejmuje: naklejki na drzwiach wejściowych, standy reklamowe w galeriach handlowych, naklejki podłogowe, stopery, zwieńczenia regałów i standy w hali zakupowej, reklamę na wózkach zakupowych oraz reklamę w obrębie stanowisk kasowych na: taśmach przesuwnych, przegrodach kasowych "następny klient" i podajnikach do wydawania reszty.

- Rozszerzenie zasięgu naszej oferty w miejscu sprzedaży wynika z rosnącego zainteresowania reklamodawców tą formą reklamy. Hipermarkety są miejscem coraz chętniej wybieranym na zakupy. Z badań wynika, że aż 46% Polaków robi w nich zakupy częściej niż w roku poprzednim, przeznaczając na nie miesięcznie 53% budżetu domowego*. Nasza oferta rozwiązań reklamowych w miejscu sprzedaży produktu spełnia funkcję komplementarną wobec kampanii prowadzonych w mediach tradycyjnych, umożliwiając rozszerzenie jej zasięgu i wzrost częstotliwości kontaktu. Dodatkowo, ta forma reklamy aktywizuje sprzedaż poprzez bezpośrednie oddziaływanie na konsumenta tuż przed dokonaniem przez niego ostatecznego wyboru produktu." - wyjaśnia Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

Dołącz do dyskusji: Nowa oferta Clear Channel Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl