Rusza nowa ramówka TVP3 Kielce

W środę 1 maja br. startuje nowa ramówka TVP3 Kielce. Pojawią się w niej nowe programy, a znane audycje zyskają nowoczesną formułę i szatę graficzną.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rusza nowa ramówka TVP3 Kielce

Od 1 maja „Informacje” oraz prognoza pogody dla regionu zyskają nową oprawę graficzną. Program będzie nadawany cztery razy dziennie: serwisy „Informacje Flesz” o 14:30 i 16:30, wydanie główne o 18:30, a wieczorne o 21:30.

Od wtorku do piątku, po głównym wydaniu serwisu, pojawi się emitowany na żywo „Gość Informacji”, który zastąpi nadawany dotychczas o tej porze „Głos Dnia”. Zaproszeni do studia goście będą komentować aktualne tematy z regionu.

Zmienią się również pora emisji i formuła programu „Twarzą w twarz”, w którym eksperci i dziennikarze rozmawiają o najważniejszych dla regionu wydarzeniach mijającego tygodnia. Od 5 maja audycja będzie nadawana w niedzielę o godz. 11:00. W każdą niedzielę od 19:05, w cotygodniowym magazynie „Sport”, na widzów będą czekać relacje z najważniejszych wydarzeń sportowych w regionie.

Powroty i nowe pory emisjiW poniedziałek 6 maja na antenę wraca poranny program „Dobrego dnia z TVP3 Kielce”. Od poniedziałku do piątku o 8:00 prowadzący – m.in. Elżbieta Dziewięcka - Mąkosa Dominik Masierak czy Karolina Kopijkowska-Harczuk – będą witać widzów dawką informacji. Będą też rozmowy z gośćmi oraz relacje na żywo i przegląd lokalnych mediów. Najciekawsze fragmenty porannego programu pojawią się tuż po fleszowym wydaniu „Informacji” ok. 14:35.

W nowej ramówce zmieni się ponadto pora emisji programu „Bez demagogii”. Blisko godzinną rozmowę z politykami różnych opcji będzie można oglądać w każdy poniedziałek o 17:30.

TVP3 Kielce wraz z Polskim Radiem Kielce kontynuują program „Interwencja”, w którym dziennikarze starają się pomóc w rozwiązaniu codziennych, często uciążliwych problemów mieszkańców regionu. Emisja w każda środę o 17:30.

Dotrzeć do widza w każdym wiekuW nowej odsłonie TVP3 Kielce chce się otworzyć na odbiorców w różnym wieku. Do młodszych widzów skierowany jest program – „Tu Kielce – Nowa generacja”. Bohaterami każdego odcinka będą młode osoby, które udowodnią, że województwo świętokrzyskie to doskonałe miejsce na osiągnięcie sukcesu zawodowego i realizację pasji.

Z kolei edukacyjno-poradnikowy magazyn „Zmiana biegu” podpowie seniorom na jaki rodzaj aktywności fizycznej mogą sobie pozwolić, jak realizować swoje pasje i zarażać energią młodsze pokolenia. Program poprowadzi Jacek Mąka – aktor kieleckiego Teatru im. S. Żeromskiego, który w podróż po regionie zabierze widzów Fiatem 125p. Oba programy będą emitowane zamiennie w czwartki o 19:00. Pierwszy odcinek „Zmiany biegu” już 9 maja.

Nie zabraknie także znanych widzom programów: „Informator kulturalny” (środa, 17:00), a zaraz po nim magazyn językowy „Bezbłędnie”, „Drzwi do Kultury” (czwartek, 18:10), „W obiektywie” (ostatnia środa miesiąca, 19:15), „Pocztówki z Kielc” (sobota co dwa tygodnie, 18:20).

W ostatni poniedziałek miesiąca o 18:50 nadawany będzie magazyn o zdrowiu „ABC Zdrowia”, a w ostatnią niedzielę miesiąca, również o 18:50, program historyczny „Na tropach historii”.  W soboty nadawane będą audycje religijne: co tydzień o 10:00 „Siewcy słowa”, a w trzecią sobotę miesiąca magazyn „Nasz Kościół”.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu