Nowa reklama Microsoftu z Gatesem i Seinfeldem (wideo)

Firma Microsoft zaprezentowała drugą reklamę w ramach wartej 300milionów dolarów kampanii z udziałem jej prezesa Billa Gatesa ikomika Jerry'ego Seinfelda.

km
km
Udostępnij artykuł:

Drugi spot, przygotowany przez agencję Crispin Porter + Bogusky,trwa cztery i pół minuty i jest trzy razy dłuższy od pierwszego -informuje serwis Brand Republic.

Reklama jest stylowo podobna do seriali komediowych. Widzimy wniej jak Gates i Seinfeld zamieszkują w domu wielopokoleniowejamerykańskiej rodziny, w której skład wchodzi ekscentryczna babcia,próbując nawiązać kontakt z prawdziwymi ludźmi.

Spot kończy się pytaniem Seinfelda do Gatesa, aby ten dał mujakiś znak jeżeli wie jak w przyszłości będzie się rozwijać branżakomputerowa. Prezes koncernu z Redmond odpowiada na to tańcemrobota.

Podobnie jak w pierwszym spocie, w którym Seinfeld spotykaGatesa w sklepie obuwniczym, w drugim ani razu nie jest wspomnianyżaden z produktów Microsoftu, jak chociażby mocno krytykowanysystem operacyjny Windows Vista. Firma zapowiada, że to się zmieniw następnych reklamach, które skierują się w stronę bardziejkonkretnego komunikowania o marce Windows.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami