SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa struktura Biura Reklamy Prószyński Media

Od 15 marca powstała nowa struktura Biura Reklamy wydawnictwa Prószyński Media.

W nowej strukturze wydzielone zostały dwa działy: agencyjny i klientów indywidualnych.

Szefem działu agencyjnego został Marek Siwecki. Jest on odpowiedzialny za koordynację prac całego działu, współpracę z domami mediowymi i realizację budżetu agencyjnego.
Szefową działu klientów indywidualnych jest Elżbieta Olszewska. Nowa struktura została wprowadzona w związku z rozbudową portfolio Prószyński Media i planowanymi inwestycjami.

Prószyński Media jest wydawnictwem założonym we wrześniu 2002 roku przez Mieczysława Prószyńskiego. Trzon firmy tworzy zespół wywodzący się z pionu czasopism wydawnictwa Prószyński i S-ka, którego tradycje sięgają 1990 roku.

Prószyński Media wydaje osiem tytułów. Miesięczniki: Tak mieszkam, Majster, Biblioteczka Poradnika Domowego, Wiedza i Życie, Świat Nauki, Nowa Fantastyka oraz kwartalniki: Fantastyka Wydanie Specjalne, Czas Fantastyki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa struktura Biura Reklamy Prószyński Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl