„Nowa Trybuna Opolska” ruszyła z akcją propagującą szczepienia. „Będziemy pilotować ją do skutku”

We wtorek dziennik „Nowa Trybuna Opolska" (Polska Press Grupa) wystartował z programem społecznym, promującym powszechne szczepienia. Znani opolanie przekonują mieszkańców regionu do skorzystania z darmowych szczepionek przeciw Covid-19.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
„Nowa Trybuna Opolska” ruszyła z akcją propagującą szczepienia. „Będziemy pilotować ją do skutku”

Wtorkowa jedynka gazety składa się ze zdjęć profilowych znanych i wpływowych opolan z nakładkami informującymi o woli możliwie szybkiego zaszczepienia się przeciwko Covid. - Zależało nam na tym, by jak najwięcej opolskich autorytetów promowało program szczepień i aby robili to ponad politycznymi podziałami - komentuje Krzysztof Zyzik, redaktor naczelny nto.

„Nowa Trybuna Opolska” i portal nto.pl poprosili znanych mieszkańców regionu, by publicznie zdeklarowali się w sprawie udziału w programie masowych szczepień, dając tym samym przykład innym. W efekcie ambasadorami szczepień będą m.in. marszałek regionu, prezydenci i burmistrzowie opolskich miast, rektorzy wyższych uczelni, znani biznesmeni, politycy, ludzie nauki, kultury i sportu. Gazeta będzie codziennie uzupełniać listę o nowe zgłoszenia. Codziennie będzie też prezentować ambasadorów akcji na pasku nad winietą gazety i na portalu nto.pl. gazeta nie stawia sobie czasowego limitu akcji. - Będziemy pilotować temat do skutku, czyli do planowanego osiągnięcia odporności społeczeństwa – informuje portal Wirtualnemedia.pl szef nto, Krzysztof Zyzik.

„Nowa Trybuna Opolska" planuje także w ramach programu społecznego publikować artykuły tłumaczące przystępnym językiem znaczenie szczepień w ogóle – nie tylko na Covid. - W obliczu zalewu fake newsów i pseudonaukowego bełkotu, stajemy po stronie nauki, a przeciw zabobonom – mówi Krzysztof Zyzik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style