Nowa twarz w Call Center Poland SA

Anita Bejgier została Konsultantem w dziale Telecom Solutions w Call Center Poland S.A.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jej obowiązki to doradztwo i przygotowywanie dedykowanych rozwiązań telekomunikacyjnych dla nowych klientów.

Aneta jest absolwentką Socjologii i Pedagogiki Specjalnej (Collegium Civitas i Akademia Pedagogiki Specjalnej). Do tej pory pracowała w SMG/KRC Poland Media S.A. w Dziale Badań Telefonicznych CATI. Była odpowiedzialna za koordynowanie projektów, rekrutację, selekcję i szkolenia dla ankieterów telefonicznych.

Dzial Telecom Solutions w Call Center Poland SA świadczy usługi telekomunikacyjne w zakresie analizy kosztów połączeń i opłat abonamentowych, analizy przewidywanych oszczędności, optymalizacji systemów telekomunikacyjnych (centrale, łącza), usprawnień kontaktu z operatorem i reakcji operatora na zgłoszenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator