Nowe ceny reklam w Echo Miasta

Od lutego w sieci bezpłatnych gazet miejskich - Echo Miasta,zdrożeją reklamy, średnio o 10 proc.

ph
ph
Udostępnij artykuł:

W przypadku ogłoszeń lokalnych ceny wzrosną od 5 do 15%,natomiast sieciowo wzrost ten będzie rzędu 8% (zróżnicowanie będziewynikało od strony oraz dnia wydania). Wydawca Echo Miasta(Media4mat) w oficjalnym komunikacie podwyżkę argumentuje wzrostemkosztów papieru, druku oraz dystrybucji.

Podobnie jak w roku ubiegłym, również w 2009 roku nareklamodawców czeka wiele ofert specjalnych i promocji. Dziękitakim zabiegom w 2008 roku (od stycznia do października) wzrostprzychodów gazety (w stosunku do analogicznego okresu w roku 2007)wyniósł ponad 80%.

Echo Miasta jest siecią bezpłatnych gazet miejskich ocharakterze poradnikowo - ogłoszeniowym. Gazeta ukazuje się dwarazy w tygodniu - w poniedziałki i czwartki, w siedmiu największychaglomeracjach Polski (Warszawa, aglomeracja katowicka, Kraków,Wrocław, Poznań, Trójmiasto i Łódź).

ph
Autor artykułu:
ph
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?