SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe oblicze wyszukiwarki NetSprint.pl

NetSprint.pl wprowadza nową, rozbudowaną wersję swojej wyszukiwarki

Internauci zyskali możliwość przeszukiwania zasobów grafiki, bazy encyklopedii PWN oraz obszernego słownika języka angielskiego Ling.pl. Strategiczny charakter zmian podkreśla zaprojektowany przez agencję interaktywną Artegence nowoczesny visual identity NetSprinta.

- Od samego początku istnienia serwisu NetSprint.pl, głównym jego celem było dostarczanie polskim Użytkownikom Internetu narzędzia jak najlepiej dostosowanego do ich potrzeb - mówi Artur Banach, prezes NetSprint.pl. - Nasze prace koncentrowały się na intensywnym rozwoju oprogramowania NetSprint (w strategicznym porozumieniu z portalem Wirtualna Polska), aby Internauci uzyskali za pośrednictwem wyszukiwarki dostęp do większej ilości zasobów dokumentów precycyzyjniej uporządkowanych niż w wyszukiwarkach zagranicznych konkurentów.

- Ukoronowaniem naszych prac związanych z często niewidocznym dla Internauty rozwojem technologicznym jest odświeżenie wizerunku wyszukiwarki - dodaje Artur Banach. Nowy wygląd serwisu oraz zmiana logo mają podkreślać z jednej strony profesjonalizm i kompleksowość stosowanych przez wyszukiwarkę technologii, z drugiej - przyjazność serwisu i i łatwość w korzystaniu z jego nawet najbardziej zaawansowanych funkcji. Jednocześnie, wprowadzane zmiany wizerunkowe mają wspomagać wprowadzanie nowych, ważnych funkcjonalności dla Użytkowników oraz usług dla Klientów biznesowych NetSprinta.

- Nowoczesna, charakterystyczna i profesjonalna komunikacja jest w dzisiejszym świecie podstawą budowania długookresowego sukcesu każdej marki, każdej strategii marketingowej, a co za tym idzie w ostatecznym rozrachunku także każdego biznesu - mówi Artur Gortych, CEO Artegence. Nowy NetSprint zachowuje wizualnie swój dotychczasowy charakter, ale jednocześnie zyskuje na poziomie wizualnym takie atrybuty jak nowoczesność i szybkość. Zostało to podkreślone zarówno w wyglądzie nowego symbolu (logo) jak i w samym dizajnie wyszukiwarki. To oraz zmiany funkcjonalne NetSprinta, sprawiają, iż mamy do czynienia nie tyle z odświeżeniem produktu, co raczej z jego całkowicie nowym wcieleniem - dodaje na koniec Artur Gortych.

Dzięki współpracy z Wydawnictwem Naukowym PWN S.A. Użytkownicy NetSprinta zyskają bezpośredni dostęp do bazy ponad 80 tysięcy kompleksowo opracowanych haseł encyklopedycznych. Stanowi to znaczne ułatwienie dla wszystkich Internautów, którym zależy na szybkim znalezieniu definicji danego pojęcia oraz listy haseł blisko z nim związanych. Wkrótce współpraca pomiędzy firmami zostanie rozszerzona o udostępnienie w NetSprincie słowników języka polskiego, ortograficznego oraz wyrazów obcych.

Nową cenną funkcjonalnością wyszukiwarki jest również możliwość przeszukiwania bazy słownika języka angielskiego (angielsko-polski i polsko-angielski) udostępnionego przez serwis Ling.pl. Słownik zawiera ponad 525 000 słów w swojej bazie i jest jednym z największych dostępnych obecnie on-line. Partnerzy zapowiadają rozwój współpracy i udostępnianie kolejnych słowników.

Użytkownicy NetSprinta uzyskają też dostęp do bazy blisko 3 milionów grafik, zapisanych w najpopularniejszych formatach plików graficznych (.jpg, .gif, .png i .bmp). Dzięki nowej funkcji Użytkownicy NetSprinta nie tylko bardzo szybko dotrą do interesujących ich informacji, ale też z łatwością znajdą w Sieci obrazki, które mogą być przez nich wykorzystane w tworzonych pracach naukowych czy prezentacjach.

Warto dodać, że w miniony czwartek nowy NetSprint.pl został zwycięzcą IV edycji konkursu "Teraz Internet" w kategorii "Baza danych, katalogi, wyszukiwarki". NetSprint zajął również trzecie miejsce w głosowaniu Internautów wybierających najatrakcyjniejsze witryny spośród wszystkich nominowanych w konkursie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe oblicze wyszukiwarki NetSprint.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl