Nowe osoby w dziale reklamy 'Top Gear'

Do działu reklamy powstającego magazynu motoryzacyjnego "Top Gear"(Hachette Philipacchi Burda Polska) dołączyli: Agnieszka Gronowska,która objęła stanowisko senior account executive i MikołajZygmuntowicz, który będzie pracował jako junior account executive.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Gronowska zatrudniona była wcześniej m.in. w  G+J Polska wdziale reklamy miesięcznika "Focus" oraz w wydawnictwie JMGMagazine Publishing Company w dziale reklamy miesięcznika "CKM".Ukończyła filologię polską na UMCS w Lublinie.

Zygmuntowicz ostatnio pracował w firmie Positive Design nastanowisku project manager.Ukończył Wyższą Szkołę Turystyki i Rekreacji im. Orłowicza wWarszawie.

Działem reklamy miesięcznika "Top Gear" kieruje JanuszJędrzejczak.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski