SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe pismo z krzyżówkami

Oxford nowy miesięcznik dla szaradzistów

27 stycznia Wydawnictwo Phoenix Press wprowadza nowy tytuł dla szaradzistów "OXFROD".

Oxford adresowany jest do osób czerpiących satysfakcję z rozwiązywania bardziej wymagających krzyżówek i zabaw logicznych. Są to osoby lepiej wykształcone, z większych miast, zamożniejsze, w grupie wiekowej 30 – 64 lata. Prace nad wprowadzeniem tytułu poprzedzone były wnikliwą analizą rynku, tytułów konkurencyjnych oraz badaniami fokusowymi z potencjalnymi odbiorcami.

Cena egzemplarzowa to 3,20 zł, cena reklamy na IV okładce to 3500 zł, 1/1 str. wewnętrzna 1100 zł, format A4, ilość stron 48 + 4.

Oxford zawiera zabawy i krzyżówki klasyczne jak również krzyżówki niespotykane dotąd w polskich tytułach – m.in. krzyżówka japońska, panoramiczna swatka. Dodatkowo wszystkie szarady mają oznaczony stopień trudności.

Wprowadzeniu tytułu towarzyszy kampania reklamowa w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (media plan przygotowała agencja Carat Polska) oraz reklama w tytułach prasowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe pismo z krzyżówkami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl