Auchan jak second-hand, sprzedaje używane ubrania

Auchan Retail Polska testuje usługę "Nowe Życie by Auchan", w ramach której w wybranych marketach sieci można kupić używane ubrania znanych marek w opcji "second hand".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Auchan jak second-hand, sprzedaje używane ubrania

Projekt "Nowe Życie by Auchan" jest obecnie realizowany pilotażowo w pięciu hipermarketach: Warszawa Jubilerska, Warszawa Wola, Katowice Reńców, Kraków Bronowice i Kraków Bora. Detalista chwali się, że opinie klientów są na razie "bardzo pozytywne". W planach możliwe poszerzenie projektu na kolejne hipermarkety w 2 połowie roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/auchan-godziny-ciszy-kiedy-co-to-znaczy ##

Auchan stawia na gospodarkę obiegu zamkniętego

"Nowe Życie by Auchan" opiera się na zasadach gospodarki obiegu zamkniętego - naprawie, ponownym użyciu i recyklingu i stanowi ważny krok w kontynuowaniu działań Auchan na rzecz zmniejszenia wpływu na środowisko, poprzez ograniczenie zużycia wody oraz zmniejszenie śladu węglowego.

- Musimy pamiętać, że tylko niewielki procent tekstyliów na całym świecie jest poddawanych recyklingowi. Polscy klienci coraz częściej chcą mieć realny wpływ na środowisko np. poprzez dłuższe użytkowanie produktów, dokonują świadomych wyborów, także na modę patrzą pod kątem ekologii. Możliwość kupienia używanej odzieży znanych i cenionych marek idealnie wpisuje się w ten trend. Koncept Nowe Życie by Auchan to także ważny element strategii Auchan 2022. Wierzymy, że nasi klienci pozytywnie przyjmą naszą propozycję, pierwsze opinie są bardzo zachęcające - mówi Radosław Dac, dyrektor Produktów Auchan Retail Polska.

W usłudze dostępne są ubrania takich marek jak: Tommy Hilfiger, Guess, Ralph Lauren, Calvin Klein, H&M, Pepe Jeans, Mango, Zara, Nike, Adidas, Abercrombie&Fitch, Jules oraz Massimo Dutti.

Oferta "Nowe Życie by Auchan" obejmuje odzież damską, męską i dziecięcą, w tym: t-shirty, sukienki, spódnice, spodenki, szorty, spodnie, koszulki polo, koszule, bluzki, kombinezony i  bluzy. Ceny kształtują się od 7 do 35 zł w zależności od grupy produktów.

grafika

Projekt realizowany jest we współpracy z francuską firmą Patatam, specjalizującą się w odzyskiwaniu i sprzedaży odzieży używanej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/easy-auchan-na-stacjach-bp-gdzie-jaka-oferta-ceny-opinie,7170392076499073a ##

Koncept Nowe Życie by Auchan ma wpisywać się w strategię CRS określoną w projekcie #Auchan 2022.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż