SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowi klienci agencji 180° PR

Agencja 180° Public Relations pozyskała dwa nowe kontrakty.

Dział Consumer Practice rozpoczął pracę dla marki Max Factor (Procter&Gamble). Program PR ma charakter długofalowy i jest realizowany w ramach zintegrowanych działań komunikacyjnych tej marki. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo w zakresie komunikacji i relacje medialne, a ze strony P&G projekt prowadzi europejska centrala brand management w Genewie.

Kolejnym nowym klientem agencji została także Fundacja BalticSea2020, dla której zespół działu Corporate Practice 180° Public Relations zajmuje się doradztwem strategicznym oraz działaniami Public Affairs/Public Relations związanymi z ochroną ekosystemu Morza Bałtyckiego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowi klienci agencji 180° PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl