SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy Account w OMD Metrics

Do zespołu OMD Metrics dołączył Łukasz Kołdys.

Jako Account odpowiedzialny jest za prowadzone w zespole badaniai analizy (od Barand Trackingu po nietypowe projekty ad hoc), atakże wsparcie Media Plannerów domów mediowych Omnicom Media Groupw planowaniu kampanii dla Klientów poszczególnych spółek.

W ramach zakresu prac wykonywanych przez OMD Metrics Kołdysodpowiada także za kontakty z zewnętrznymi Klientami, nieobsługiwanymi mediowo przez domy OMG.

Zanim Kołdys dołączył do zespołu OMD Metrics, przez dwa latapracował w Pentor Research International, ostatnio na stanowiskuResearch Executive, gdzie przygotowywał i koordynował cały procesbadawczy.

Dołącz do dyskusji: Nowy Account w OMD Metrics

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl