Nowy "Duży Format"

"Duży Format", poniedziałkowa gazeta reporterów "Gazety Wyborczej", zmieniła logo.

Media&Marketing Polska
Media&Marketing Polska
Udostępnij artykuł:

Modyfikację wprowadzono od wczorajszego, świątecznego wydania – podał serwis “Media&Marketing Polska”.

 Logo tworzą dwie litery DF, w pierwszą z nich wpisany jest cały tytuł.

Przy opracowaniu nowego logo kierowano się jego lepszym dopasowaniem do treści i charakteru dodatku.

Zmiana logo "Dużego Formatu" wpisuje się w proces ewolucyjnych przeobrażeń layoutowych, które obejmują całą "Gazetę" i jej dodatki.

Media&Marketing Polska
Autor artykułu:
Media&Marketing Polska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek