SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy dyrektor kreatywny w agencji Gruppa66 Ogilvy

Rozbudowa struktury działów kreacji w Grupie Ogilvy Polska

Robin Weeks obejmie stanowisko Dyrektora Kreatywnego (Creative Director) w agencji Gruppa66 Ogilvy z dniem 1 października 2004 r. Jednocześnie Ewa Zaborowska, obecnie piastująca stanowiska Executive Creative Director Ogilvy Group Poland oraz Dyrektora Kreatywnego (Creative Director) agencji Gruppa66 Ogilvy, po przekazaniu swoich obowiązków w agencji Gruppa66 Ogilvy zajmować się będzie nadzorem nad przebiegiem prac kreatywnych prowadzonych przez wszystkie agencje należące do Grupy Ogilvy, czyli Gruppa66 Ogilvy, RMG oraz OgilvyOne.

"Do obecnej zmiany w strukturze Grupy Ogilvy w Polsce przygotowywaliśmy się od kilku miesięcy. Skłonił nas do niej dynamiczny rozwój agencji należących do grupy Ogilvy oraz rosnące portfolio klientów. Jej celem zaś jest zapewnienie naszym klientom jeszcze lepszego poziomu usług i usprawnienie procesów wewnętrznych," powiedział Tomasz Bałuk, Head of Country Ogilvy Group Poland i jednocześnie szef agencji Gruppa66 Ogilvy.

W ramach nowej struktury w działach kreacji Grupy Ogilvy w Polsce za prace kreatywne odpowiedzialni są: Robin Weeks - Dyrektor Kreatywny Gruppa66 Ogilvy, Zosia Szymańska - Dyrektor Kreatywny RMG oraz Piotr Alchimowicz - Dyrektor Kreatywny OgilvyOne.

W najbliższej perspektywie Robin Weeks przejmie także odpowiedzialność za kreację Ogilvy na rynkach Europy Centralnej i Wschodniej, pozostając jednocześnie Dyrektorem Kreatywnym agencji Gruppa66 Ogilvy. Tym samym Polska oficjalnie zostanie regionalnym hubem kreatywnym. Plany te wynikają z faktu, że Grupa Ogilvy Polska nadal jest najdynamiczniej rozwijającym się oddziałem Ogilvy w Europie.

Robin Weeks (47 lat) posiada wieloletnie doświadczenie kreatywne. Przez ostatnie dwa lata pracował jako Group Executive Creative Director w brytyjskim oddziale sieciowej agencji Springer & Jacobi. Poprzednio był związany z takimi agencjami, jak  D'Arcy Detroit (Chief Creative Officer, Executive vice President), J Walter Thompson Warszawa (Creative Director), czy Leo Burnett (Creative Director/Group Head). Jest laureatem wielu nagród
i wyróżnień kreatywnych, m.in. New York Art Directors Club Gold Award, Mills & Allen Poster Award, Creative Circle, Cannes, British Television Advertising Awards (BTAA) oraz IPA Effectiveness Awards.

Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor kreatywny w agencji Gruppa66 Ogilvy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl