SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Nowy Dzień" dla niesłyszących

Wydawca gazety przygotował specjalną wersję swoich spotów telewizyjnych adresowaną do osób niesłyszących.

To pierwsza tego typu akcja w historii polskiej reklamy. Spoty będą emitowane przez telewizję publiczną od dzisiaj i poprzedzą programy oglądane przez niesłyszących – m.in. transmisje sportowe, seriale, programy informacyjne. Reklama powstała w porozumieniu z Polskim Związkiem Głuchych. Komunikat na język migowy przetłumaczył Józef Hendzel, sekretarz PZG.

„Zależy nam, aby nasz przekaz docierał do jak najszerszej grupy czytelników. Dlatego w komunikacji staramy się w pełni wykorzystać potencjał każdego medium. Chcemy udowodnić, że kreatywne myślenie dotyczy nie tylko kontekstu wykorzystania powierzchni reklamowej, ale całego podejścia „Nowego Dnia” do marketingu” – mówi Michał Rutkowski, dyrektor marketingu i promocji dziennika „Nowy Dzień”.

"Nowy Dzień" zadebiutował na polskim rynku prasowym 14 listopada.

Dołącz do dyskusji: 'Nowy Dzień" dla niesłyszących

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl