Nowy klient Kostrzewa PR

Incentive Concept Poland rozpoczęła współpracę z Kostrzewa PR.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Firma Incentive Concept Poland z dniem 1. września rozpoczęła współpracę z agencją Kostrzewa PR. Decyzja zarządu o współpracy z agencją public relations była spowodowana dynamicznym rozwojem firmy oraz powiększającą się ofertą innowacyjnych usług.

Kostrzewa PR będzie odpowiedzialna za budowanie wizerunku Incentive Concept Poland -   zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych.

ICP to wiodąca na rynku firma specjalizująca się w organizowaniu wyjazdów motywacyjnych i imprez integracyjnych, szkoleń oraz konferencji. Od roku 2003 firma jest członkiem SITE (The Society of Incentive & Travel Executives), czyli międzynarodowej organizacji zrzeszającej profesjonalistów - organizatorów spotkań i wydarzeń firmowych z całego świata.  

Incentive Concept Poland zasłynęła m.in. z wprowadzenia do swojej oferty usługi o nazwie'Give Instead of Take – daj zamiast brać' będącej połączeniem typowych zajęć integracyjno-wypoczynkowych z charytatywną działalnością społeczną.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"