SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy Kujawiak

Kujawiak - nowa linia materiałów POS

Piwo Kujawiak jest najczęściej kupowaną lokalną marką piwną w rejonie kujawsko-pomorskim. Swoją popularność zawdzięcza przede wszystkim długoletniej obecności na tym rynku, a także przystępnej cenie w porównaniu z innymi piwami z tego segmentu. W maju bieżącego roku Grupa Żywiec, od niedawna nowy właściciel marki Kujawiak,­ wychodząc na przeciw oczekiwaniom konsumentów, postanowiła zwiększyć zawartość ekstraktu w Kujawiaku do 11,7%.

Ta zmiana, a także odświeżona i unowocześniona etykieta piwa, stała się przyczyną wprowadzenia nowej linii materiałów POS. Wykorzystują one (plakaty, displaye, wobblery) czytelny motyw lupy powiększającej stworzony z tej okazji logotyp “Teraz 11,7% ekstraktu”. Ponadto na wszystkich występuje bardzo powiększony nowy packshot Kujawiaka. Dzięki swojej trójwymiarowości i intensywnej kolorystyce nowe POS`y są widoczne w punktach sprzedaży.

“Ekstraktowe” POS`y obok materiałów generycznych w sklepach, wspierają trwającą od początku maja w Bydgoszczy i okolicach kampania w mediach przedstawiająca główne wartości marki: naturalność i regionalność.

Wszystkie działania reklamowe dotyczące marki Kujawiak prowadzone są przez agencję Polymus.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy Kujawiak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl