SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy smak Kinder Pingui wsparty kampanią reklamową (wideo)

Ferrero Polska wprowadza na polski rynek nowy smak Kinder Pingui - karmelowy. Debiut produktu wspiera kampania przygotowana przez agencje Grey, Posterscope Polska, Vizeum, Hackett Hamilton i Papaya Films.

Kampania prowadzona jest w telewizji, prasie, internecie, kinie oraz na nośnikach outdoor. Jest to kolejny smak Kinder Pingui obok Kinder Pingui Choco i Kinder Pingui Cocco w rodzinie batonów chłodzonych Ferrero.

Za strategię i zakup mediów odpowiadają Posterscope Polska (outdoor) oraz dom mediowy Vizeum (pozostałe media). Kreacja została przygotowana przez agencję Hackett Hamilton, KV przygotowała agencja Grey, a spot wyprodukowała Papaya Films.

Dołącz do dyskusji: Nowy smak Kinder Pingui wsparty kampanią reklamową (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
a jak tam ma się Nutella pędzona na szkodliwym oleju palmowym która jest wycofywana ze sprzedaży we Włoszech?
odpowiedź