O czym pisze Dziennik?

W pierwszym numerze "Dziennika" m.in. sondaż co Polacy sądzą o Andrzeju Lepperze i jego ewentualnym wejściu do rządu oraz reklamy największych firm.

dziennik
dziennik
Udostępnij artykuł:

Na pierwszej stronie nowej gazety “Dziennik” znalazły zapowiedzi  felietonów Zygmunta Baumana, Macieja Rybińskiego i Krzysztofa Pendereckiego. Także zapowiedzi tekstów z działu "Wydarzenia", "Ekonomia", "Świat" czy duże zdjęcie przedstawiające zamach w Izraelu.

  

"Dziennik" zawiera wiele  ilustracji, Najważniejsze sekcje wzbogacono o komentarze znanych autorów jak: Monika Olejnik, Jadwiga Staniszkis, Mirosław Gronicki czy Rafał Ziemkiewicz.

W środku numeru jest m.in. wywiad  z  Kamilem Durczokiem - obecnie szefem programu "Fakty" w TVN, który zadebiutuje na antenie stacji Piotra Waltera 1 maja 2006 roku - Francisem Fukuyamą, Kazimierzem Marcinkiewiczem, Krzysztofem Pendereckim, Munkiem Staszczykiem, Katarzyną Kolendą-Zaleską  i Pawłem Janasem.

W dziale "Opinie" popularni ludzie mediów i polityki m.in. Tomasz Lis, Marek Jurek, Wojciech Olejniczak, Krzysztof Zanusii, Piotr Zaremba, Bronisław Komorowski, Kazimierz Kutz, Monika Olejnik czy Jacek Żakowski prezentują swoje oczekiwania wobec ""Dziennika".

Wraz z pierwszym numerem ukazał się 16 stronicowy dodatek sportowy, gdzie oprócz wywiadu z Pawłem Janasem materiały m.in. "Polacy przed mundialem", "Engel o wyrzuceniu Iwana" oraz przegląd wiadomości z weekendu.

Reklamy w pierwszy numerze "Dziennika" umieściły Telekomunikacja Polska, BPH, Multimedia, Bio-Active czy PKO Bank Polski.

Nakład pierwszego numeru wynosi - wg nieoficjalnych informacji - około 500 tys. egzemplarzy.

dziennik
Autor artykułu:
dziennik
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu