SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„O mnie się nie martw 5” oglądało 2 mln widzów. TVP2 na trzecim miejscu

Piąty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,96 mln osób, o 90 tys. widzów mniej niż trzecią edycję serialu emitowaną jesienią ub.r. Produkcja dała Dwójce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 6,85 mln zł.

„O mnie się nie martw”, fot. tvpArticle

Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 5” mogli oglądać w piątki o godz. 20.40, w okresie od 2 września do 2 grudnia br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, cała edycja serialu przyciągała średnio 1,96 mln widzów, co przełożyło się na 12,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,48 proc. w grupie 16-59.

Największą widownię zgromadził odcinek z 18 listopada br., który przyciągnął przed ekrany 2,34 mln widzów.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

18-11-2016

20:42:29

21:27:18

2 343 188

15,24%

02-12-2016

20:43:21

21:27:26

2 342 421

14,76%

04-11-2016

20:40:25

21:24:54

2 065 337

12,94%

Dla porównania, trzeci sezon „O mnie się nie martw”, emitowany jesienią ub.r., oglądało średnio 2,05 mln osób, co przełożyło się na 13,10 proc. udziału w 4+ i 11,53 proc. w 16-49. Oznacza to, że serial stracił 90 tys. widzów.

TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie był Polsat, który nadawał wówczas gł. „Taniec z Gwiazdami” i filmy fabularne, co dało mu 17,49 proc. udziału. Trzeci był TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 12,26 proc.), a czwarte miejsce zajęła TVP1 (miniseriale „Gorzki smak cukru”, „Anna i Yusef - miłość bez granic” i „Poldark: wichry losu”; 8,84 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był TVN, a dalsze miejsca zajęły: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Wszyscy 16-59

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

2 673 683

17,49%

794 652

13,60%

1 257 159

14,27%

TVP2 - O mnie się nie martw 5

1 962 985

12,84%

643 427

11,01%

1 187 736

13,48%

TVN

1 872 943

12,26%

1 110 896

19,01%

1 466 687

16,65%

TVP1

1 350 915

8,84%

322 169

5,51%

619 209

7,03%

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 5” wyniosły 6,85 mln zł. Dla porównania trzecia seria zarobiła z reklam 6,16 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 8,57 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „O mnie się nie martw 5” oglądało 2 mln widzów. TVP2 na trzecim miejscu

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nina
Konkurencja w paśmie miażdżąca. Więc obiektywnie bardzo dobry wynik
odpowiedź
User
beti
Naprawdę dobry wynik.Przy takiej konkurencji i praktycznie zerowej promocji ze strony TVP w mediach.
odpowiedź
User
kassier
wlasnie, TV2 w ogóle nie promuje OMSNM!!!co jest do cholery, dlaczego? wciąz te same gęby w promocjach, nie widać prawie w ogóle Joasi Kulig która ciągnie cały serial w górę!a gęba Domagały wskakuje wszedzie na hasło OMSNM czy Joanny Kulig!czy to jakis sabotaż?
odpowiedź
User
epi
wlasnie, TV2 w ogóle nie promuje OMSNM!!!co jest do cholery, dlaczego? wciąz te same gęby w promocjach, nie widać prawie w ogóle Joasi Kulig która ciągnie cały serial w górę!a gęba Domagały wskakuje wszedzie na hasło OMSNM czy Joanny Kulig!czy to jakis sabotaż?


Bp teraz Domagała na topie i jest wszędzie. Mnie dobija, jak mam zrobić przelew w ING i ciągle widzę Domagałę. Sympatyczny, ale powtarzalny do bólu w środkach ekspresji aktor nagle stał się nr 1, dlatego Nim właśnie reklamują serial.
odpowiedź
User
katarzyna
Najlepszy serial TV. Szkoda, że nie było powtórek jak w poprzednich latach.
odpowiedź