SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,72 mln widzów „O mnie się nie martw” w nowym paśmie. TVP2 zdecydowanym liderem rynku

Jedenasty sezon „O mnie się nie martw” pokazywany w nowym paśmie oglądało średnio 1,72 mln osób, o 120 tys. widzów mniej niż gromadziła dziewiąta odsłona pokazywana rok temu w piątkowe wieczory. Produkcja dała Dwójce pozycję zdecydowanego lidera oglądalności rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 13,90 mln zł.

fot. TVPArticle

Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 11” mogli oglądać w poniedziałki o godz. 21.50, w okresie od 16 września do 16 grudnia br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, serial oglądało średnio 1,72 mln widzów, co przełożyło się na 14,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,98 proc. w grupie 16-59.

Największą widownię zgromadził odcinek z 16 grudnia br., który przyciągnął przed ekrany 1,94 mln widzów.

Cały dziewiąty sezon „O mnie się nie martw”, emitowany jesienią ub.r. w piątki o godz. 20.45, oglądało średnio 1,84 mln osób, co przełożyło się na 12,49 proc. udziału w 4+, 9,40 proc. w 16-49 i 10,85 proc. w 16-59. Produkcja straciła 120 tys. widzów, ale wzrosły jej rynkowe udziały.

TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym czasie był TVN, który nadawał wówczas gł. „Top model” i filmy fabularne, co dało stacji 10,64 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. filmy i „Love Island. Wyspa miłości”; 8,34 proc.)., a czwarte miejsce zajęła TVP1 (gł. „Teatr TV”; 2,93 proc.)

Wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była wiceliderem, a w grupie 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 11” wyniosły 13,90 mln zł. Dla porównania dziewiąta seria zarobiła z reklam 10,01 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial Dwójki „O mnie się nie martw” został przeniesiony do poniedziałkowego pasma wieczornego, ponieważ w piątkowym prime-time jesienią br. stacja pokazywała reaktywowany teleturniej „Czar par”. Z tego samego powodu Telewizja Polska do zupełnie innego pasma przeniosła również „Rodzinkę.pl” (sitcom ten można było oglądać w niedzielne popołudnia).

Jak informował portal Wirtualnemedia.pl prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski przeniesienie emisji „O mnie się nie martw” do zupełnie nowego pasma, to „kolejna decyzja publicznego nadawcy mająca na celu ujednolicanie pasm”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,72 mln widzów „O mnie się nie martw” w nowym paśmie. TVP2 zdecydowanym liderem rynku

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz555
Z sezonu na sezon coraz większe popłuczyny po poprzednim sezonie. Telenicnowela.
odpowiedź
User
Mirka
Fajna zmiana - może to dziwne ale ja ten serial odkryłam dopiero od tego 10 sezonu. Wcześniej w piątek nawet kojarzyłam go z zupełnie czymś innym - bliższym poziomu Blondynki czy Dziewczyn ze Lwowa.
odpowiedź
User
Alfa
Wynik bardzo dobry analizując porę emisji. Ostatnie odcinki w okolicach 1,9 mln. widzów dobrze rokują. TVP2 wyraźnie wydłużyła prime time, bo z tego co pamiętam dotychczas dobijała tam 1 mln. i 2-3 pozycji za Polsatem i TVN. Dwójka dobrze zagospodarowała widownie, która wcześniej oglądała Drugą Szansę na TVN.
odpowiedź