1,72 mln widzów „O mnie się nie martw” w nowym paśmie. TVP2 zdecydowanym liderem rynku

Jedenasty sezon „O mnie się nie martw” pokazywany w nowym paśmie oglądało średnio 1,72 mln osób, o 120 tys. widzów mniej niż gromadziła dziewiąta odsłona pokazywana rok temu w piątkowe wieczory. Produkcja dała Dwójce pozycję zdecydowanego lidera oglądalności rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 13,90 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,72 mln widzów „O mnie się nie martw” w nowym paśmie. TVP2 zdecydowanym liderem rynku
fot. TVP

Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 11” mogli oglądać w poniedziałki o godz. 21.50, w okresie od 16 września do 16 grudnia br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, serial oglądało średnio 1,72 mln widzów, co przełożyło się na 14,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,98 proc. w grupie 16-59.

Największą widownię zgromadził odcinek z 16 grudnia br., który przyciągnął przed ekrany 1,94 mln widzów.

grafika

TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym czasie był TVN, który nadawał wówczas gł. „Top model” i filmy fabularne, co dało stacji 10,64 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. filmy i „Love Island. Wyspa miłości”; 8,34 proc.)., a czwarte miejsce zajęła TVP1 (gł. „Teatr TV”; 2,93 proc.)

Wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była wiceliderem, a w grupie 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie.

grafika

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 11” wyniosły 13,90 mln zł. Dla porównania dziewiąta seria zarobiła z reklam 10,01 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/czar-par-tvp2-stacja-trzeciego-wyboru-wplywy-z-reklam,7170793801868929a ##

Serial Dwójki „O mnie się nie martw” został przeniesiony do poniedziałkowego pasma wieczornego, ponieważ w piątkowym prime-time jesienią br. stacja pokazywała reaktywowany teleturniej „Czar par”. Z tego samego powodu Telewizja Polska do zupełnie innego pasma przeniosła również „Rodzinkę.pl” (sitcom ten można było oglądać w niedzielne popołudnia).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rodzinka-pl-ogladalnosc-tvp2-15-sezon-stracil-210-tys-widzow,7170800979056769a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak polityk PiS zareagował na pytania dziennikarki TVP Info. "Wyłączę pani ten mikrofon"

Tak polityk PiS zareagował na pytania dziennikarki TVP Info. "Wyłączę pani ten mikrofon"

Samorządy bez zakazu wydawania prasy. "Ofiarami w dużych miastach są 'Wyborcza' i Polska Press"

Samorządy bez zakazu wydawania prasy. "Ofiarami w dużych miastach są 'Wyborcza' i Polska Press"

TVP uchyla się od obowiązku? Apel do władz nadawcy publicznego

TVP uchyla się od obowiązku? Apel do władz nadawcy publicznego

Polskie nagrody na Effie Awards Europe 2025. Trzy statuetki dla McCann Poland

Polskie nagrody na Effie Awards Europe 2025. Trzy statuetki dla McCann Poland

Były naczelny "Dziennika Gazety Prawnej" pracuje w GUS [NASZ NEWS]

Były naczelny "Dziennika Gazety Prawnej" pracuje w GUS [NASZ NEWS]

Nie dajesz danych do reklam? Wirtualna Polska wprowadza opłatę

Nie dajesz danych do reklam? Wirtualna Polska wprowadza opłatę