SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Od stycznia 2018 roku Business Insider Inc. zmieni nazwę na Insider Inc. „Więcej możliwości w mediach społecznościowych”

Należące do Axel Springer wydawnictwo Business Insider Inc. od stycznia 2018 roku zmieni nazwę na Insider Inc. Rebranding ma odzwierciedlać szerszy zakres tematyki którą chce się zająć wydawnictwo, szczególnie w segmencie mediów społecznościowych. Flagowy serwis Busienessinsider.com pozostanie niezmieniony.

Article

Business Insider Inc. jest znany przede wszystkim jako wydawca serwisu Businessinsider.com. Jesienią 2015 r. wydawnictwo za kwotę 343 mln dol. zostało przejęte przez koncern Axel Springer, zaś od maja ub.r. funkcjonuje polska wersja Business Insidera wydawana przez grupę Onet-RASP.

Według informacji podanych i potwierdzonych przez „The Wall Street Journal” od stycznia 2018 r. Business Insider Inc. zmienia swoją nazwę na krótszą i bardziej ogólną – Insider Inc.

Rebranding jest związany z planami wydawcy, który zamierza wprowadzić kilka wertykalnych marek tematycznych nie związanych ściśle z kategorią biznesu. W zamierzeniach mają się pojawić m.in. Insider Coffee, Insider Wine oraz Insider Toys funkcjonujące przede wszystkim w obszarze mediów społecznościowych, a w przyszłości być może zostaną uruchomione także szerzej w internecie.

- Zmiana nazwy otworzy przed nami nowe możliwości - wyjaśnia w rozmowie z „WSJ” Henry Blodget, szef Business Insider Inc. - Nasze ambicje wykraczają znacznie poza zagadnienia ściśle biznesowe i będziemy to wyrażać dostarczając ciekawe treści także z innych segmentów ważnych dla naszych odbiorców.

Zapowiadając nową nazwę Business Insider Inc. podkreśla, że Jego sztandarowy serwis Businessinsider.com pozostanie na razie w niezmienionej formie i będzie się nadal zajmował tematyką gospodarczo - technologiczną.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Od stycznia 2018 roku Business Insider Inc. zmieni nazwę na Insider Inc. „Więcej możliwości w mediach społecznościowych”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ciekawy
Dlaczego nie od razu na "Inc."?
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry