„Oderwij się lekko” w kampanii Citeam.pl (wideo)

Pod hasłem „Oderwij się lekko” rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu zakupów grupowych Citeam.pl (Grupa Allegro.pl). Akcję przygotowały agencja Opcom i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Citeam.pl pod hasłem „Oderwij się lekko” promuje ofertę turystyczną dostępną w tym serwisie. Reklamy pokazują beztroskie chwile podczas odpoczynku, a podkreślana w sloganie lekkość ma odzwierciedlać łatwość zakupu takiego wyjazdu w serwisie. Kluczowa scena spotu i layouty graficzne wykorzystują nawiązanie do „leisure diving” - oryginalnej, popularnej ostatnio w internecie formy zdjęć, na których ludzie przyjmują nietypowe pozy, wpadając do basenu.

Przypomnijmy, że w kwietniu br. Citeam.pl odwiedziło 1,2 mln użytkowników (zobacz szczegółowe dane z Megapanelu).

Akcja reklamowa - zaplanowana do sierpnia - obejmuje telewizję (spoty 30- i 15-sekundowe w TVN, Polsacie, TVP1, TVP2 i kanałach tematycznych), Internet, radio, outdoor oraz eventy (mistrzostwa w leisure diving na terenie popularnych Aquaparków w kilku największych miastach). Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja Opcom, a media kupił dom mediowy Starcom.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych