“Odśwież lato muzyką”, czyli nowa kampania marki Tic Tac

Wystartowała kampania “Odśwież lato muzyką”, która wprowadza nowy limitowany smak Tic Tac Peachy Passion. Kampanii towarzyszy loteria, którą promuje spot w telewizji. To już druga odsłona letniej aktywacji marki, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
“Odśwież lato muzyką”, czyli nowa kampania marki Tic Tac
fot. materiały prasowe

Loterię w telewizji promuje spot wyprodukowany w wewnętrznym studio agencji. Wideo powstało w oparciu o materiały globalne z poprzedniej edycji festiwalu Lollapalooza Berlin. W loterii do wygrania są bilety VIP na festiwal Lollapalooza Berlin wraz z voucherami na noclegi oraz sprzęt muzyczny marki JBL. Akcja trwa do 22 czerwca.

Hand Made odpowiada za kompleksową organizację loterii, w tym: adaptację i projekt materiałów graficznych, POS oraz landing page’a. Zadaniem agencji było także przygotowanie scenariusza, produkcja i postprodukcja spotu telewizyjnego 15” oraz komunikacja kampanii w mediach społecznościowych i digitalu. 

Marka Tic Tac i agencja Hand Made współpracują ze sobą nieprzerwanie od 2017 roku. Hand Made obsługuje największe aktywności Tic Tac w Polsce, odpowiada za obsługę mediów społecznościowych marki i zapewnia stałe wsparcie strategiczne i kreatywne.  

Tic Tac to marka powstała w 1969 roku, należąca do grupy Ferrero.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tylu pracowników może odejść z Orange Polska. Ustalono też podwyżki

Tylu pracowników może odejść z Orange Polska. Ustalono też podwyżki

Donald Trump o przejęciu Warner Bros. przez Netflixa. "To może być problemem"

Donald Trump o przejęciu Warner Bros. przez Netflixa. "To może być problemem"

Były prezenter VOX FM w Radiu Rekord

Były prezenter VOX FM w Radiu Rekord

Jak się (nie) robi dziennikarzy w Polsce. Dziekan z UW w szczerym wywiadzie

Jak się (nie) robi dziennikarzy w Polsce. Dziekan z UW w szczerym wywiadzie

Quiet luxury ze sklepu meblowego wprost do Twojego wnętrza – jak skompletować wyposażenie?
Materiał reklamowy

Quiet luxury ze sklepu meblowego wprost do Twojego wnętrza – jak skompletować wyposażenie?

Fuzja Netfliksa i HBO Max. "Zabetonuje to dominację platformy w Polsce"

Fuzja Netfliksa i HBO Max. "Zabetonuje to dominację platformy w Polsce"