SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Odświeżona 'Tina' na Wielkanoc

Od dzisiejszego wydania tygodnik poradnikowy "Tina" (Wydawnictwo Bauer) ma nową makietę i poszerzoną zawartość. Wydawca zdecydował się też na promocyjne obniżenie ceny pisma.

Odświeżona 'Tina' na Wielkanoc

W ramach zmian poszerzono najważniejsze działy: kulinaria, zdrowie, urodę, modę, prawo i psychologię. W "Tinie" pojawiły się także nowe rubryki, m.in. w dziale kuchnia - dodatek do zbierania, a w dziale urody - metamorfozy. Autorem nowej makiety pisma jest dyrektor artystyczny tytułu Piotr Chatkowski.

Dzisiaj wprowadzone na rynek wydanie "Tiny" jest podwójne (nr 14/15) ze względu na przypadające niedługo Święta Wielkanocne. Dlatego jego objętość wynosi aż 100 stron, a nakład - 720 tys. egz. Wydawca nie zdecydował jeszcze jaki będzie nakład i objętość kolejnych numerów (z danych ZKDP wynika, że w 2008 roku średni nakład "Tiny" wynosił ok. 513 tys. egz, a ostatnio pismo liczyło 60 stron). W związku z realunchem cena tygodnika została obniżona z 1,30 zł do 0,99 zł. Jest to cena promocyjna, ale Wydawnictwo Bauer nie informuje, jak długo ta promocja potrwa.

tina

Wprowadzeniu na rynek odświeżonej "Tiny" towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (TVP, Polsat, TVN, kanały tematyczne), radiu (RMF FM), w tytułach Wydawnictwa Bauera i punktach sprzedaży detalicznej. W spocie występuje aktorka Magdalena Stużyńska, znana z wcześniejszych kampanii tytułu. Kreację przygotowała agencja Happy Hours, a media zakupił dom mediowy Mediaedge:CIA.

Średnia sprzedaż ogółem "Tiny" w 2008 roku wyniosła 357 608 egz. (dane ZKDP).

  • Więcej informacji:
  • Tina
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Odświeżona 'Tina' na Wielkanoc

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl