Odzież i obuwie najchętniej kupowane w internecie

Najpopularniejsza grupa produktów wśród kupujących internautów to odzież i obuwie - wynika z badania PMR Research.

km
km
Udostępnij artykuł:

Odzież i obuwie to grupa produktów cieszących się największą popularnością wśród osób robiących zakupy w internecie. Ponad połowa (62%) badanych zadeklarowała, że zdarzyło jej się kupić dowolny produkt należący do tej grupy, właśnie za pośrednictwem zakupów online. Większą część konsumentów tego typu dóbr stanowią kobiety (55%).

Spośród osób, które kiedykolwiek kupiły w sieci produkt z grupy odzież i obuwie, w ciągu minionych 12 miesięcy 40% zaopatrzyło się w odzież dla kobiet, a 28% w odzież dla mężczyzn. Co czwarty respondent z tej grupy kupił także obuwie dla kobiet lub ogólnie obuwie sportowe (25%).

grafika

Według szacunków PMR Research, wartość internetowej sprzedaży segmentu odzieży i obuwia wyniosła w zeszłym roku niecałe 1,8 mld zł. firma badawcza prognozuje, że w 2013 r., a także rok później, segment internetowy odzieży i obuwia odnotuje wzrost o około 13-15% na rok. Obecnie sprzedaż online stanowi 6,5% całego rynku odzieży i obuwia.

Badanie zostało zrealizowane przez PMR Research w czerwcu 2012 r., techniką wywiadów telefonicznych CATI. Skontaktowano się z losowo dobraną próbą tysiąca dorosłych mieszkańców Polski, którzy kiedykolwiek dokonali zakupów online.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"