PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
W styczniu przez internet kupiliśmy 44 proc. tekstyliów, odzieży i obuwia
Grupa CCC dzięki e-commerce bez spadku wpływów, rentowność gorsza przez wyprzedaże
Grupa CCC dzięki e-commerce bez spadku wpływów, rentowność gorsza przez wyprzedaże
CCC zmniejsza sklepy stacjonarne. Już 52 proc. wpływów z e-commerce, eobuwie urosło o 61 proc.
CCC zmniejsza sklepy stacjonarne. Już 52 proc. wpływów z e-commerce, eobuwie urosło o 61 proc.
CCC dostarczy obuwie w godzinę w kolejnych 7 miastach
CCC dostarczy obuwie w godzinę w kolejnych 7 miastach
Kobiety w Polsce mają po 10 par butów więcej niż mężczyźni, najpopularniejsze sneakersy
CCC będzie dostarczać zakupy internetowe w ciągu 60 minut, ma 250 mln zł z nowych kredytów
CCC będzie dostarczać zakupy internetowe w ciągu 60 minut, ma 250 mln zł z nowych kredytów
Grupa CCC z 941 mln zł straty w pierwszym półroczu. Duże wzrosty w e-commerce, w trzecim kwartale wpływy w górę
Grupa CCC z 941 mln zł straty w pierwszym półroczu. Duże wzrosty w e-commerce, w trzecim kwartale wpływy w górę
Wojas ze spadkiem wpływów o 16 proc. i 8,8 mln zł straty. Przychody z e-commerce 43 proc. w górę
CCC z 449 mln zł rezerw, ponad 220 mln zł dotyczy szwajcarskich sklepów KVAG
CCC z 449 mln zł rezerw, ponad 220 mln zł dotyczy szwajcarskich sklepów KVAG
Grupa CCC: w II kwartale sprzedaż w sklepach stacjonarnych zmalała o 47 proc., e-commerce 79 proc. w górę, cięcia w marketingu
Grupa CCC: w II kwartale sprzedaż w sklepach stacjonarnych zmalała o 47 proc., e-commerce 79 proc. w górę, cięcia w marketingu
Wojas: w marcu wpływy zmalały o 34,4 proc., w kwietniu spadną o 70 proc., już 45,2 proc. z e-commerce
CCC: sklepy mogą być zamknięte do maja, e-commerce wzrósł o 39 proc., koszty tniemy siekierą
CCC: sklepy mogą być zamknięte do maja, e-commerce wzrósł o 39 proc., koszty tniemy siekierą
CCC istotnie dotknięty przez skutki koronawirusa, już 45 proc. wpływów z e-commerce
CCC istotnie dotknięty przez skutki koronawirusa, już 45 proc. wpływów z e-commerce
CCC: wpływy z e-commerce 49 proc. w górę, e-sklepy CCC i eObuwie w kolejnych krajach
CCC: wpływy z e-commerce 49 proc. w górę, e-sklepy CCC i eObuwie w kolejnych krajach
CCC chce mieć do 2022 roku 8,5-9 mld zł rocznych wpływów. Będzie nowa strategia marketingowa, rozwój eObuwie.pl i Modivo
CCC chce mieć do 2022 roku 8,5-9 mld zł rocznych wpływów. Będzie nowa strategia marketingowa, rozwój eObuwie.pl i Modivo
Skechers rusza z budową sieci monobrandowych salonów, zaczyna od Warszawy i Janek
Skechers rusza z budową sieci monobrandowych salonów, zaczyna od Warszawy i Janek