Głównym elementem kampanii jest spot pokazujący kobietę, która w czasie przypadkowego zetknięcia się na ulicy z mężczyzną zastanawia się, jak może się rozwinąć ich znajomość. Ma to podkreślać, że CCC daje wiele możliwości wyborów, a oferta tych sklepów zawiera produkty dopasowane do różnych wymagań klientów.
W reklamach eksponowane są buty marki Lasocki z kolekcji damskiej, męskiej, dziecięcej oraz torby i akcesoria.
CCC od wielu miesięcy prowadzi działania reklamowe pod hasłem „Go for more - idę po więcej”. Poprzednią kampanię realizowano w okresie letnim.
Elementem łączącym reklamy z tego cyklu jest także tło muzyczne, które stanowi nowa aranżacja przeboju Nancy Sinatry „These Boots Are Made For Walking”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ccc-w-minionym-polroczu-z-400-mln-zl-z-e-commerce-w-przyszlym-roku-chce-miec-1-5-mld-zl,7171240295216769a ##

Obecna akcja reklamowa będzie realizowana jednocześnie w Polsce, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji. Startuje 28 września i potrwa do 4 listopada.
Obejmuje telewizję, kina, prasę, internet (m.in. social media) oraz sklepy CCC (materiały POS, lighboxy, witryna, blendy i nośniki digital signage).

Kreacją kampanii zajęła się Agencja 2012. Spot nakręcił Michał Dąbal, wyreżyserował Antoni Nykowski, a produkcją zajął się Lemon Film. Fotografie do reklam wykonał Łukasz Ziętek. Za działania w social media odpowiada agencja H2O Creative, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MullenLowe MediaHub.











