SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa reklamowa Ecco Holiday

W połowie sierpnia ruszyła kampania reklamowej egzotycznej ofertybiura podróży Ecco Holiday. Hasło kampanii to: "Dobre widoki nazimę".

W kampanii promocyjnej wykorzystane zostały:
- reklama prasowa (Gazeta Wyborcza, Dziennik, Rzeczpospolita)
- ulotka przedpremierowa (mailing Poczta Polska)
- Internet (reklama sieciowa IDMnet i ARBOmedia, wyszukiwarkaGoogle)
- płyta CD
- prezentacja oferty na www.eccoholiday.comwww.eccotravel.eu
wizualizacja witryn w salonach sprzedaży (plakat, naklejki,prezentacja na monitorach).

eccokampaniaaaaa

Kampanię biuro podróży Ecco Holiday zaplanowało we własnymzakresie.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa Ecco Holiday

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl