SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wspólna oferta cyfrowa premium dla czytelników "Gazety Wyborczej" i słuchaczy Radia TOK FM

Od października br. czytelnicy „Gazety Wyborczej” i słuchacze Radia TOK FM mogą skorzystać ze wspólnej, cyfrowej oferty premium w niższej cenie. Agora promuje akcję hasłem: "Różne formy, jedna potrzeba. Informacja".

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Nowa, wspólna oferta premium dla „Gazety Wyborczej” i Radia TOK FM jest dostępna w dwóch wariantach - miesięcznej i kwartalnej, dodatkowo w cenie promocyjnej ze zniżką 50 proc.

Zakupu można dokonać w serwisie Wyborcza.pl, a ci, którzy posiadają wspólny pakiet mogą zalogować się również w aplikacji TOK FM i serwisie Tokfm.pl.

Dostęp do treści dla prenumeratorów i archiwalnych tekstów

Subskrybenci nowego pakietu mają nielimitowany dostęp do wszystkich serwisów "Gazety Wyborczej" (m.in. Wyborcza.pl, Wyborcza.pl/classic, WysokieObcasy.pl i 24 serwisy lokalne) na kilku urządzeniach. W ramach oferty można czytać także artykuły z magazynów i tygodników dziennika takich, jak "Duży Format", "Magazyn Świąteczny" czy "Ale Historia", a także teksty, które standardowo są dostępne wyłącznie dla prenumeratorów, oraz materiały z archiwalnych numerów "Gazety Wyborczej”. Czytelnicy cyfrowych wersji mają również możliwość zapisania tekstów w schowku do przeczytania na później, a także ich komentowania.

Subskrybenci nowego pakietu otrzymają także nieograniczony dostęp do podcastów Radia TOK FM. Stacja oferuje w formie audycji do odsłuchania wszystkie programy nadawane na antenie oraz programy tematyczne dostępne tylko w internecie.

Kampania „Różne formy, jedna potrzeba. Informacja”

Wspólną ofertę "Gazety Wyborczej" i Radia TOK FM promuje kampania z hasłem "Różne formy, jedna potrzeba. Informacja" prowadzona w serwisach Agory oraz w mediach społecznościowych.

Dodatkowo sprzedaż pakietu wspierają działania redakcyjne na antenie Radia TOK FM oraz na Wyborcza.pl.

Według danych ZKDP w sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 89 535 egz. (po spadku o 12,1 proc. w skali roku). Z kolei portal Wyborcza.pl zanotował 6,5 mln realnych użytkowników i 58,59 mln odsłon (według badania Gemius/PBI). Z płatnej oferty internetowej „GW” na koniec ub.r. korzystało 133 tys. użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Wspólna oferta cyfrowa premium dla czytelników "Gazety Wyborczej" i słuchaczy Radia TOK FM

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
srt
Hasło fajne ale nie pasujące do rzeczywistości
odpowiedź
User
Farmazon
Jaki efekt może przynieść zmasowana propaganda, jeśli za dostęp do niej trzeba płacić?
odpowiedź
User
Pankracy
Nieszczęścia chodzą parami.
odpowiedź