SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ogilvy i PZL walczą o obsługę piwa Leżajsk

Agencje Ogilvy i PZL znalazły się w finale przetargu na obsługę reklamową piwa Leżajsk (Grupa Żywiec) w zakresie ATL. Z rywalizacji odpadła natomiast agencja Young & Rubicam.

Ogilvy i PZL otrzymały już debrief i kontynuują pracę nad pomysłami na kampanię ATL piwa Leżajsk zaprezentowanymi w ubiegłym tygodniu.

Rozstrzygnięcie przetargu i początek współpracy ze zwycięską agencją są planowane na październik.
 

Dołącz do dyskusji: Ogilvy i PZL walczą o obsługę piwa Leżajsk

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
branżowiec
Trzymam kciuki za PZL :)) odkąd wymyślili Serce i Rozum są dla mnie guru. Czapka z głowy :)
odpowiedź
User
drogi branżowcu...
czytajac Twoj komentarz sciska mnie serce i az prosi sie, zebys wbil sobie wiecej rozumu do swojej glowki... choc moze po prostu lepszy reasearch wystarczy.
odpowiedź