SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ogilvy & Mather dla Unilever

Unilever zatrudnił agencję reklamową Ogilvy & Mather Worldwide do obsługi globalnego budżetu kreatywnego swojej marki korporacyjnej. Koncern zrezygnował w tym zakresie z usług agencji Fallon.

Ogilvy & Mather dla Unilever

Ogilvy & Mather odpowiada także za budżety reklamowe pojedynczych marek należących do Unilever, w tym Dove, Hellmann's i Ponds.

Zadaniem agencji będzie przygotowanie obejmującej różne kanały komunikacji globalnej kampanii, mającej na celu zwiększenie świadomości marki korporacyjnej Unilever.

Koncern w zeszłym roku zaczął umieszczać swoje logo w reklamach oraz na opakowaniach swoich produktów (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ogilvy & Mather dla Unilever

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl