Ogilvy PR z Servier Polska

Ogilvy Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą ServierPolska w zakresie kampanii edukacyjnej Forum Przeciwko Depresji2008.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja Ogilvy PR wygrała przetarg zorganizowany przez firmęServier Polska na organizację drugiej edycji kampanii społecznejForum Przeciwko Depresji. Kampania społeczna jest organizowana przywspółpracy z Fundacją Itaka, która udziela pomocy i wsparcia osobomzmagającym się z problemem depresji. Agencja jest odpowiedzialna zaorganizację cyklu imprez w kilku miastach polskich oraz relacje zmediami. Kampania Forum Przeciw Depresji ma na celu poszerzeniewiedzy społecznej w zakresie problematyki tej choroby. Ma pomócprzełamać opór chorych oraz ich rodzin przed szukaniem pomocy uprofesjonalistów oraz zorganizowanym leczeniem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?