Oglądalność TVP Sport wzrosła o 270 proc. nSport+ stracił najwięcej

W zeszłym miesiącu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został TVP Sport. Stacja ta pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasował się nSport+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział TVP Sport w maju 2019 roku wyniósł 1 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 269,89 proc., co jest największym wzrostem w zestawieniu wszystkich kanałów sportowych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W maju 2018 roku kanał ten był trzeci.

TVP Sport od 7 czerwca ub.r. nadaje na MUX-3, na którym zastąpił TVP Rozrywkę. Z kolei od 22 grudnia ub.r. stacja w jakości HD jest dostępna również na ósmym multipleksie DVB-T (wraz z TVP Rozrywką, która powróciła do naziemnej telewizji cyfrowej).

Na drugą lokatę spadł Polsat Sport, którego udział spadł o 8,46 proc. do poziomu 0,49 proc.

Podium uzupełnia Eurosport 1, który rok wcześniej był wiceliderem. Wynik tej stacji w maju br. wyniósł 0,40 proc. (do góry o 4,47 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-filmowych-i-serialowych-maj-2019,7171057124886145a ##

Największy spadek w zestawieniu odnotował kanał nSport+, który w rankingu spadł z czwartej na siódmą lokatę. Jego udział zmniejszył się o 40,61 do 0,10 proc.

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 z trzeciego na pierwsze miejsce w maju br. awansował TVP Sport, którego udział wyniósł 0,95 proc., po wzroście o 368,97 proc. - największym w zestawieniu.

Drugi był Eleven Sports 1 (0,29 proc.; + 102,82 proc.), który przed rokiem był piąty. Podium uzupełnia Polsat Sport (0,28 proc.; - 11,99 proc.).

W tym ujęciu najwięcej stracił Fightklub - było to 66,67 proc. do 0,001 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu