Eurosport 1 liderem w lutym, TVP Sport na drugim miejscu

W lutym 2023 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był Eurosport 1. Drugi był TVP Sport na trzecie miejsce awansował Polsat Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Sport News HD, a najwięcej stracił Eurosport 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Eurosport 1 liderem w lutym, TVP Sport na drugim miejscu

Udział Eurosportu 1 w lutym 2023 roku wyniósł 0,93 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zmniejszył się o 29,55 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był TVP Sport. Udział stacji poszedł w dół o 18,92 proc. do poziomu 0,60 proc.

Polsat Sport awansował na podium

Z czwartego na trzecie miejsce awansował Polsat Sport. Wynik stacji wyniósł 0,37 proc. Zwiększył się o 5,71 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-ogladac-news24-ramowka-nadajniki-zygmunt-chajzer,7169677641783425a ##

Na piątą lokatę (z trzeciej) spadł Eurosport 2, którego udział zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 58,33 proc. do 0,15 proc.

Z kolei największy wzrost odnotował Polsat Sport News HD, którego wynik zwiększył się o 50 proc. do 0,06 proc. Stacja spadła z 9. na 10. miejsce.

Rynek kanałów sportowych spadł o 15 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w lutym 2023 roku wyniósł 2,90 proc. Względem lutego 2022 roku spadek wyniósł 15,20 proc.

grafika

Eurosport 1 i TVP Sport na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w lutym br. także zajął Eurosport 1, którego udział wyniósł 0,44 proc. (spadek o 47,62 proc.).

Taki sam wynik miał TVP Sport (także 0,44 proc.; - 29,03 proc.). Podium uzupełnia Canal+ Sport 3 (0,24 proc.; - 11,11 proc.), który awansował z miejsca czwartego.

W tym ujęciu największy wzrost zanotowała Motowizja - o 400 proc. do 0,05 proc. Z kolei najwięcej także stracił tutaj Eurosport 2 (81,48 proc. do 0,05 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-lider-programy-infomacyjne-luty-piotr-krasko-teleexpress-stracil-430-tys-widzow,7169689833682561a ##

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł w tej grupie 1,96 proc. (spadek o 27,14 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu