„Komisarz Alex” stracił 170 tys. widzów, ale TVP1 utrzymała pozycję lidera

Jedenastą serię „Komisarza Alexa” śledziło średnio 1,81 mln widzów, o 170 tys. osób mniej niż dziewiątą edycję pokazywaną rok temu. TVP1 w czasie emisji serialu nadal była liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja przegrała ze swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 4,71 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Komisarz Alex” stracił 170 tys. widzów, ale TVP1 utrzymała pozycję lidera
serial “Komisarz Alex”, fot. tvp

Średnia widownia jedenastej edycji „Komisarza Alexa” (emitowanych w soboty o godz. 20.20, w okresie od 3 marca do 2 czerwca br.) wyniosła 1,81 mln osób. Przełożyło się to na 12,93 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtuanemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-ojca-mateusza-rok-2017-2018-serial-stracil-330-tys-widzow,7171444652873857a ##

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek. Oglądało go 2,09 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-serialu-wojenne-dziewczyny-sezon-2,7171444035344513a ##

TVP1 w paśmie nadawania „Komisarza Alexa” nadal była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP2, która emitowała wówczas gł. „Kocham Cię, Polsko!”, a udział tej stacji wyniósł 12,26 proc. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Polsat (filmy fabularne; 8,82 proc.) oraz TVN („Hipnoza” i filmy; 7,06 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 Jedynka była czwarta, a w grupie 16-59 stacja zajęła miejsce trzecie.

grafika

Przychody z reklam nadawanych przy emisji „Komisarza Alexa 11” wyniosły 4,71 mln zł. Poprzednia edycja zarobiła z reklam 4,08 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Komisarz Alex” oparty jest na niemiecko-austriackiej produkcji zatytułowanej „Komisarz Rex”, producentem wykonawczym polskiej wersji jest spółka Water Color Studio.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/1-04-mln-widzow-lesniczowki-tvp1-stacja-trzeciego-wyboru,7171444011546241a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy