SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuchenne rewolucje” straciły widzów, ale TVN nadal nokautuje konkurencję w 16-49

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,17 mln widzów, o 290 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję niekwestionowanego lidera w 16-49.

Magda Gessler, fot. TVNArticle

19. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 28 lutego br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 2,17 mln osób. Przełożyło się to na 16,73 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 23,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 20,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię przyciągnął drugi odcinek programu Magdy Gessler, który śledziło średnio 2,29 mln widzów.

Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki siedemnastej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły średnio 2,46 mln osób, co dało stacji 18,37 proc. udziału w 4+, 23,93 proc. w grupie 16-49 oraz 22,34 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że program TVN stracił 290 tys. widzów.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 18,85 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat („Przyjaciółki” i „Ślad”; 10,94 proc.) oraz TVP2 (gł. filmy fabularne; 2,55 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest zdecydowanym liderem.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” straciły widzów, ale TVN nadal nokautuje konkurencję w 16-49

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Bo co by nie powiedzieć to dobry program jest.
odpowiedź
User
iksiński
Widać że desperacko podnoszona jest poprzeczka psychodramy aby utrzymać widownię...
odpowiedź
User
Jurek47g
Brawo TVN lepsze TVN POLSAT niż nudne programy TVP tam się słabo ogląda TVP1 i TVP2
odpowiedź