„Kuchenne rewolucje 19” zdecydowanym liderem w 16-49. 31,73 mln zł z reklam

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadził 2,07 mln widzów, o 350 tys. osób mniej niż przed rokiem. Reality-show dało TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję zdecydowanego lidera w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 31,73 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kuchenne rewolucje 19” zdecydowanym liderem w 16-49. 31,73 mln zł z reklam
Magda Gessler; fot. TVN

19. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 28 lutego do 23 maja br. Wszystkie premierowe odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 2,07 mln osób. Przełożyło się to na 15,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,24 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-masterchef-junior-talent-show-4-sezon-tvn-lider-16-49,7171077932562049a ##

Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 16 maja br. Przyciągnął on uwagę 2,41 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-agent-gwiazdy-4-reality-show-tvn-stabilne-wyniki,7171068664141953a ##

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 17,69 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat (gł. „Przyjaciółki” i „Ślad”; 10,68 proc.) oraz TVP2 (gł. „The Good Doctor”, „Europa da się lubić - 15 lat później” i „Big Music Quiz”; 4,07 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był zdecydowanym liderem.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show wyniosły 31,73 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej trzynasta seria przyniosła z reklam 29,97 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/masterchef-8-tvn-kiedy-emisja-castingi,7171103715580033a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]