SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuchenne rewolucje 19” zdecydowanym liderem w 16-49. 31,73 mln zł z reklam

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadził 2,07 mln widzów, o 350 tys. osób mniej niż przed rokiem. Reality-show dało TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję zdecydowanego lidera w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 31,73 mln zł.

Magda Gessler; fot. TVNMagda Gessler; fot. TVN

19. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 28 lutego do 23 maja br. Wszystkie premierowe odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 2,07 mln osób. Przełożyło się to na 15,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,24 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 16 maja br. Przyciągnął on uwagę 2,41 mln osób.

Emitowana w analogicznym okresie ub.r. siedemnasta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła średnio 2,42 mln osób, co dało stacji 18,24 proc. udziału w 4+, 24,70 proc. w grupie 16-49 oraz 22,34 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że program TVN stracił 350 tys. widzów.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 17,69 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat (gł. „Przyjaciółki” i „Ślad”; 10,68 proc.) oraz TVP2 (gł. „The Good Doctor”, „Europa da się lubić - 15 lat później” i „Big Music Quiz”; 4,07 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był zdecydowanym liderem.

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show wyniosły 31,73 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej trzynasta seria przyniosła z reklam 29,97 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kolejna edycja programu Magdy Gessler na antenie TVN pojawi się jesienią br. Właśnie trwają nagrania do nowych odcinków.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje 19” zdecydowanym liderem w 16-49. 31,73 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Spadek ponad 350 tys przy 2 mln to ponad 15%. Czyli mocno za górką.
odpowiedź
User
As
Boze, nie lansujcie tego badziewia !
odpowiedź