17. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 22 lutego do 24 maja br. Wszystkie premierowe odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 2,42 mln osób. Przełożyło się to na 18,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 24,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 22,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-masterchef-junior-sezon-trzeci ##
Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 19 kwietnia br. Przyciągnął on uwagę 2,63 mln osób.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-agent-gwiazdy-reality-show-tvn-400-tys-widzow-mniej ##
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 17,95 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Przyjaciółki”, „Wyjdź za mnie” i filmy fabularne; 10,60 proc.) oraz TVP2 (gł. seriale „The Good Doctor” i „Zawód: Amerykanin”; 2,70 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też był liderem, choć przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach była większa.

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show wyniosły 29,97 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej trzynasta seria przyniosła z reklam 25,74 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/iron-majdan-tvn-nowy-program-tvn-ogladalo-790-tys-widzow ##











