„Kuchenne rewolucje 17” hitem TVN, wygrały z konkurencją. 29,97 mln zł z reklam

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadził 2,42 mln widzów. Reality-show dało TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 29,97 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kuchenne rewolucje 17” hitem TVN, wygrały z konkurencją. 29,97 mln zł z reklam
Magda Gessler

17. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 22 lutego do 24 maja br. Wszystkie premierowe odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 2,42 mln osób. Przełożyło się to na 18,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 24,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 22,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-masterchef-junior-sezon-trzeci ##

Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 19 kwietnia br. Przyciągnął on uwagę 2,63 mln osób.

grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-agent-gwiazdy-reality-show-tvn-400-tys-widzow-mniej ##

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 17,95 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Przyjaciółki”, „Wyjdź za mnie” i filmy fabularne; 10,60 proc.) oraz TVP2 (gł. seriale „The Good Doctor” i „Zawód: Amerykanin”; 2,70 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też był liderem, choć przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach była większa.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show wyniosły 29,97 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej trzynasta seria przyniosła z reklam 25,74 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/iron-majdan-tvn-nowy-program-tvn-ogladalo-790-tys-widzow ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online