SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,39 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1. Hitem mecz Bayern Monachium-Atlético Madryt

Nowy sezon Ligi Mistrzów oglądało średnio 1,39 mln widzów w TVP1. Dotychczas najwięcej widzów zgromadził mecz Bayern Monachium-Atlético Madryt - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Robert Lewandowski w Lidze Mistrzów; fot. PAP/EPAArticle

Piłkarska Liga Mistrzów 2020/2021 rozpoczęła się 20 października br. W Polsce wszystkie mecze transmituje Telewizja Polsat w swoich dwóch kanałach i czterech serwisach telewizyjnych PPV Polsat Sport Premium (które nie są objęte monitoringiem Nielsen Audience Measurement). Wybrane spotkania w ramach sublicencji pokazywane są w Telewizji Polskiej (na antenie TVP1 - stacja w środowe wieczory nadaje po jednym wybranym meczu każdej kolejki).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia widownia trzech pierwszych meczów pokazanych w Jedynce wyniosła 1,39 mln osób. Przełożyło się to na 10,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,52 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą popularnością cieszył się mecz Ligi Mistrzów z 21 października, w którym Bayern Monachium pokonał Atlético Madryt (4 do 0). Spotkanie w TVP1 oglądało średnio 1,74 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 13,54 proc.

TVP1 w czasie pokazywania meczów jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, której udział wynosi 11,42 proc. Dalej wśród kanałów tzw. „wielkiej czwórki” plasują się: TVN (9,49 proc.) oraz Polsat (5,54 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka była stacją drugiego wyboru.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,39 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1. Hitem mecz Bayern Monachium-Atlético Madryt

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Ludzie przestali się interesować tymi badziewnymi meczami i stąd niska oglądalność bo ile można katować tymi zasranymi meczami na różnych kanałach ,ja kiedy tylko widzę w program tv że będą katować meczami to nie włączam kanałów które będą emitować te badziewne mecze do zrzygania się blehhhh
odpowiedź
User
rycho
wyniki zanizone byc moze dlatego, ze w panelu Nielsena jest zbyt wielu zwolennikow stacji dezinformacyjnych a za malo sportowych.
Inna sprawa to fakt, ze wielu kibicow oglada takie mecze w internecie. Nielsen tego nie mierzy najwidoczniej.
odpowiedź
User
Pio
Jeden artykuł i kilka błędów. Wstyd dla autora!
odpowiedź